Swift

Dziękuje firmie #Olimp za podarowane suplementy

Witam,


Kto nie lubi dostawać prezentów? 
Ja lubię, tym bardziej jak jest to coś co mi się na pewno przyda i na co musiał bym wydać trochę grosza.
Dlatego chciał bym podziękować firmie Olimp od której otrzymałem wczoraj paczkę z suplementami ich firmy. 
Suplementy w 100% pełnowartościowe, nie przeterminowane czy z uszkodzonymi opakowaniami.
Suplementy Olimp

Suplementy Olimp


W paczce znajdowały się dwa suplementy:

- Olimp creatine Xplode 500g (szczegóły o tym suplemencie można przeczytać np. tu http://www.olimp-supplements.com/?p=3&id=125&s=1)

- Olimp Beta Alanine Carno Rush 120 caps. (szegóły o tym suplemencie można przeczytać np, tu:  http://www.olimp-supplements.com/?p=3&id=378)


Na pewno wykorzystam oba te suplementy po Intermittent Fasting w cyklu masowym.
Oczywiście nie obejdzie się bez białka (tradycyjnie Hi-Tec Whey c6)
Planuje jeszcze tylko dokupić BCAA, tego jeszcze nie wybrałem ale zrobię mały research i wybiorę to które wypada najkorzystniej w stosunku cena/jakość. Wydaje mi się, że Hi-tec ale nie jestem na bieżąco.

Suplementy Olimp są mi dobrze znane, praktycznie w każdym cyklu masowym i nie tylko mam coś z tej firmy więc wiem, że nie zawiodę się i tym razem. 

Na recenzje tych suplementów zapraszam za parę tygodni. Będę na bieżąco informował Was o działaniu i postępach.

Zaglądajcie na mój blog kulturystyczny!

Zobacz również

0 comments