Swift

Suplementy #przedtreningowe, #geramina #1,3 Dimethylamylamine

Witam.

W związku z tym, że przed końcem roku skończyłem cykl kreatynowy szukałem jakiejś odżywki przedtreningowej  która nie będzie miała w jej w swoim składzie, a tym bardziej 1,3 Dimethylamylamine (Geramina).
Nie wiem czy pisałem już kiedyś swoje odczucia po suplementach z 1,3...
Jak dla mnie koszmar. Nikomu nigdy nie polecę żadnych suplementów z tym w składzie.
Kupiłem kidyć Jack3D. Wszyscy się tym bardzo zachwycali. Kiedyś można było to kupić normalnie w sklepie, nie było jeszcze zakazane. Teraz już chyba jest...
Wziąłem może z 5 porcji i sprzedałem na allegro. Efekty wcale tak nie powalały, a skutki uboczne ogromne!
Począwszy od rozkojarzenia (strach było wracać autem po siłowni) poprzez jakieś dziwne stany lękowe.
Zjazdy po treningu były jak po jakiś prochach...Nie wspomnę już o kompletnym zaniku libido gdzie w moim wieku nie powinno mieć takie coś miejsca...
Możecie pomyśleć, że wkręciłem sobie objawy, ale w czasie kiedy testowałem "Jacka" w sieci jeszcze nie było tylu negatywnych opinii. Dopiero po 3 czy 4 miarce zacząłem drążyć w sieci i wynalazłem podobne opinie na zagranicznych forach.
To był koniec mojej przygody z tym suplementem.
Zważyłem całość i wystawiłem na allegro. Opisałem moje objawy ale szybko znalazł się chętny na sprawdzenie tego na własnej skórze.
1,3 Dimethylamylamine , Geramina


Tak więc tym razem szukałem czegoś co nie będzie miało takiego wpływu na mój organizm.
Ponieważ nie ma zbyt dużego wyboru "delikatnych" przedtreningówek skomponowałem sobie taką sam :)
30 min  przed treningiem (minimum godzinę po posiłku bez tłuszczy) łykam 3 kapsułki Beta Alaniny Carno Rush którą dostałem kiedyś od Olimpu oraz 6 kapsułek Nitro Caps z ActiveLab.
Zamiast Activlabu miało być aakg z Treca ale korzystniej cenowo i składowo wyszło to. Mimo, że nie mam przekonania do tej firmy sądzę, że w tym wypadku działa jak należy.

Efekt całkiem przyjemny.
Cały trening zauważalna pompa mięśniowa. Działanie Beat alaniny czuć już przed treningiem (wszystko swędzi niemiłosiernie).

Polecam takie połączenie wg. mnie to dobry sposób na suplementacje między kreatyną.
Sprawdźcie sami :)

Jeżeli ktoś z Was ma swoje sprawdzone suple przed treningiem bez kreatyny i 1,3 piszcie 

Tradycyjnie zapraszam na mój blog kulturystyczny!

Zobacz również

6 comments