Swift

Urozmaicenie diety - białka jaj Newella

Uwielbiam mięso. Mógł bym je jeść na każdy posiłek i to codziennie, jednakże często spotykam się z ludźmi, którzy mają już dość piersi z kurczaka. Szukałem ciekawych zamienników mięsa, które będą dobry źródłem białka i trafiłem na nowy produkt Newella. Sama nazwa wiele nie mówi ale w skrócie są to gotowe do spożycia białka jaj. O tym, że jaja mają idealny aminogram, mnóstwo witamin i składników mineralnych chyba nie trzeba pisać, bo każdy to wie. Dlaczego jednak warto sięgnąć po ten produkt skoro dostęp do jaj jest tak powszechny? 

Nie marnujesz jedzenia. Zawsze bolało mnie serce jak widziałem ludzi którzy wyrzucali żółtka jaj do kosza aby zmniejszyć ilość tłuszczu w pożywieniu,  Newella to same białka jaj. W 100g znajduje się jedynie 0,3 g tłuszczu. Kolejnym plusem jest kaloryczność, 100g to tylko 55kcal więc idealnie nadaje się na redukcji. 
Taki produkt to również dobre rozwiązanie dla leniuchów :) Nie trzeba nic przygotowywać, brudzić garów itd. Wystarczy odpakować i zjeść. Oczywiście jak ktoś ma zacięcie kulinarne może poeksperymentować i stożyć z tego niezłe danie, co kto lubi.
Dobry pomysł podczas wyjazdów. Gotowy produkt wrzucasz do torby i z głowy. Nie trzeba nic gotować, brać w pojemniki itd.


Lubie nowości, a nie wątpliwie ten produkt taką właśnie jest. Będąc za granicą miałem okazję kupować białka jaj w kartoniku (jak mleko czy śmietanka) zawsze brakowało mi tego produktu w Polsce. Finalnie i tak smażyłem lub dokonywałem innej obróbki termicznej przed spożyciem więc ten produkt jest krokiem naprzód bo nie trzeba już nic robić.

Według strony Internetowej, producent oferuje Newellę klasyczną i wędzoną ale w najbliższym czasie gama produktów się rozszerzy.

Odnośnie smaku nie będę się rozpisywał bo jak wiadomo jest to sprawa mocno indywidualna. Ja wolę wersję naturalną, jak ktoś lubi smak jajek to również jemu taka opcja przypadnie do gustu. Dodatkowo można pokombinować i wypróbować przepisy jakie sugeruje producent lub wymyśleć swoją wariację.



Produkt napewno dostępny w Tesco ale pewnie w innych sklepach również można go znaleźć. Ewentualnie przez Internet tutaj-> LINK

Czy ktoś z Was miał już okazje próbować? Jeżeli tak to piszcie swoją opinię.


Zobacz również

1 comments

  1. Witaj,
    próbowałem - kupiłem kiedyś w tesco, ale przyznam szczerze, że smak mnie nie zachwycił. Zdecydowanie wolę jajeczko na miękko ;-)

    OdpowiedzUsuń